11 wrz 2009

soja

Soja jest dobra, bo rośnie dość szybko, daje 2 XP i ma interesujący stosunek ceny do zysku: sprzedaje się ją za 4 razy więcej monet niż kupuje. Ale Samprasarana twierdzi, że aż tak opłacalna ta soja nie jest (bo skonstruowała inny przelicznik - dlatego tak twierdzi i niewykluczone, że ma rację) oraz że dostaje się ribbony za płodozmian i w ogóle różnorodność. A szkoda, bo już myślałam, że zostanę największym producentem soi na Farm Ville. Ale widać twórcy FV nie popierają monokultur. Nie pracowali przecież w kołchozach.
Poza tym warto wiedzieć, że nie warto kupować drzew i zwierząt, bo te są przedmiotem wymiany dobrosąsiedzkiej. Do ut des i tak się ten interes kręci. Jak się dorobię 25 tysięcy monet, to ekspanduję sobie farmę. (O! słownik bloggera zna słowo "ekspandować", no, no... A ja już myślałam, że pozwalam sobie na wstrętne nowotwórstwo słowne).

A w tym wszystkim chodzi o to, że nie tylko zabijam wirtualnych mafiozów (mam na koncie już ponad 50 trupów; ale sama też już bywałam zabita, więc bez paniki: życie odrasta powoli, ale odrasta; a jak się ma kasę na koncie, to można sobie je odkupić) i szmugluję broń do Rosji, ale od czasu do czasu zajmuję się dość monotonnym oraniem i zasiewaniem grządek. Gdyby nie to, że sztafaż nowoczesny, mogłabym się uznać za starożytnego Rzymianina - rolnika i żołnierza w jednym.

3 komentarze:

  1. to się nie nazywa inny przelicznik, tylko wzięcie pod uwagę czasu dojrzewania ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 XP, powiadasz... To jakby wołanie z naszej poprzedniej internetowej aktywności. XP, właśnie mi to jakoś znajomo brzmiało i nie wiedziałam, do czego to dopasować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, i co, ty też nie złożyłaś indeksu w terminie w związku z tym? samprasarano, rzecz jest banalnie prosta, powód konkretny jak na dłoni.

    "Proszę o przedłużenie terminu składania indeksu ze względu na nieprzewidziane warunki meteorologiczne, które spowodowały rozkwit prac polowych w nieplanowanym sezonie. W trosce o uratowanie plonów i zapobieżenie klęsce zimowego głodu z braku żywności podjęłam wszystkimi kończynami prace polowe i żadnej mi do zaniesienia indeksu już nie wystarczyło"

    OdpowiedzUsuń